افعال توبی را به صورت رمز گزاری شده به خاطر بسپارید: اَم_ایز_آز میباشد(تا محدوده کتاب درسی)در انگلیسی هم AM_IS_ARE است.
فعل am اول شخص مفرد است و فقط برای ضمیر I (به معنی من) بکار می رود. فعل is برای ضمایر سوم شخص مفرد he, she و it بکار می رود. و are دوم شخص جمع است که از آن برای ضمایر you, we و they استفاده می شود.
اکنون که فهمیدیم در کجاها استفاده میشود بیاید نگاهی به مثال ها بیندازیم:
SHE IS BRAVE,HE IS BRAVE,IT IS GOOD
مثال is را دیدیم که با he و she و it می اید و بعد صفت داده میشود. در دوجمله اول نوشته شده اوپسری شجاع است و در دومی نوشته او دختری شجاع است و در سومی نوشته این شیئ خوب است. هرسه بدون is نمیتوانند جمله ای را بسازند. مگر با do قاطی شود که is به does تبدیل میشود و در زمان گذشته که در مقاطع بالاتر یادمیگیرید.
فعل کار بردی am که با I می اید هنگامی که میگویدI AM در واقع این فعل را به کار بردید و به غیر i با کلمات دیگری نمی اید و معنی نمی دهد پس ام فعلی تک شخص است که این شخص همان خودمانیم یعنی به خودمان اشاره میکنیم میگوییم من هستم شجاع اما در انگلیسی میگویند I AM BRAVE.
فعل are با چند کلمه می اید شما و انها و
قید های تکرار،توضیح 15 مثال...
ما را در سایت قید های تکرار،توضیح 15 مثال دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 84